Curses (85) Llibres (64) Viatges (270)

dimecres, 27 de gener del 2010

04/07/2009 - XXX Cursa de Festa Major de Terrassa -


Després de dos anys d'absència a la cursa, vaig retornar-hi al acabar la temporada de tardor-primavera amb la meva experimentació en les duatlons de muntanya. Vaig arribar a aquesta cursa sense massa preparació ja que vaig deixar de jugar a bàsquet l'any anterior, i des de la darrera duatló de muntanya del mes de març no havia fet grans entrenaments. Només uns quants dies de córrer pel Parc Vallparadís durant el mes de juny per arribar amb una mica de fons i no morir a la cursa.


Volia comprovar com estava de forma física general sense una preparació específica i el resultat va ser prou bo. Em vaig acostar moltíssim a la meva millor marca de la prova pel que fa a la relació de minuts per quilòmetre. En aquesta ocasió hi havia dues novetats importants en relació als altres anys. En primer lloc, hi havia una donació simbólica d'1 euro per accions solidàries i en segon lloc un petit canvi de recorregut. Tot el tram de la Rambla era idèntic i l'únic que canviava era que al arribar a la rotonda de la biblioteca, ens fèien girar a mà dreta per fer el Passeig de les Lletres per les dues bandes, amb el que el recorregut incrementava uns 200 metres la seva distància per arrodonir el circuit fins als 8 km.

Les sensacions van ser molt bones, i al final, considerant el temps real de la cursa vaig quedar força amunt. El problema va ser que no vaig estar molt atent a la sortida i vaig quedar a la part endarrerida del gruix de gent. Per tant em va tocar adelantar gent al llarg dels primers quilòmetres però al final vaig poder entrar entre els 100 primers un altre cop. La idea era tornar a enganxar-me a les curses de Terrassa per gaudir de l'esport a casa.

Distància real: 8000 m. (100 mD+)
Temps oficial: 31'32'' (3:57 minuts/km)
Posició: 95 de 959 finishers.

L'Avi Salmó escoltant "God Bless Saturday" de Kid Rock

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Arxiu del diari

Sobre el viatger