Curses (85) Llibres (64) Viatges (270)

dijous, 11 de març del 2010

11/03/2010 - La Trampa (John Grisham) -


Títol original: The Associate
Editorial: Debolsillo
Any: 2010
Nº de pàgines: 452



Últimament, els viatges a Nova York m'estan mostrant un món ple de malícia, competitivitat i estrés espectacular. Després del recorregut per Manhattan que vaig fer amb "El Arte de Romper el Cristal", John Grisham, aquest fantástic autor comercial de "best-sellers", m'ha fet retornar a la gran ciutat. Personalment, vull dedicar-li un parell de linies extres a aquesta entrada perquè és un dels autors que ha aconseguit fer-me enganxar més als seus llibres. No sé explicar si és per la forma d'escriure o pel ritme de les noveles, però sempre les acabo ràpidament. La temàtica d'advocats i legislació (habitual als seus llibres) no són de les que més m'agraden, però té la virtut d'aconseguir incloure aspectes més familiars i tangibles que m'agraden. És per això que, poc a poc, vaig llegint tota la seva bibliografia (molt extensa), així que no dubteu en que hi haurà més entrades d'aquest autor!

En aquest cas, la vida de Kyle McAvoy és envejable. Ell és un estudiant de dret a punt de finalitzar la carrera, editor del diari universitari i té un futur grandiós per endavant a qualsevol lloc on vulgui treballar. Tothom pica a la seva porta! Els problemes apareixen quan entren a la seva vida una sèrie de personatges, que trastoquen els seus plans, amb històries ocultes i oblidades del nostre protagonista. A partir d'aquí comença una cursa d'espionatge laboral implacable.

La tensió i angoixa que viu el protagonista fa que t'involucris en aquest llibre
i ràpidament et submergeixis en un món excessivament competitiu. La ressolució podria donar-se de múltiples formes, així que cadascú imagini el que vulgui mentre va llegint. Jo pensava que acabaria de forma diferent i no per això m'ha deixat d'agradar!

L'Avi Salmó escoltant "Better Off" de l'Ashlee Simpson


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Arxiu del diari

Sobre el viatger