Curses (85) Llibres (64) Viatges (270)

dijous, 18 de març del 2010

18/03/2010 - 23 Anys de Germana -


Aquest és un viatge al passat. Fa 23 anys va venir al món la meva germana petita: l'Anna. Evidentment no recordo quines sensacions vaig tenir en aquells moments, ja que tenia 3 anys i mig, però pel que diu la meva mare em vaig posar força gelós. És a dir, una reacció estàndard de germà gran que veu com perdrà l'atenció dels seus pares!


Després d'una llarga vida compartint casa, escola, familia, vacances, amics, etc...poc a poc els camins van prenent diferents direccions. Per sort, encara podem gaudir de trobades cassolanes per celebrar conjuntament les dates importants. Aquest era el cas d'avui. Des de que l'Anna fa classes a casa els dijous tarda, hem començat a fer el tradicional "sopar europeu". Això vol dir que un cop acabada la classe (a les 19h) comencem a preparar-ho tot per sopar entre 19:30 i 20:30! Ens veiem obligats a fer-ho així perquè ella i el meu pare marxen a Coral després.


En una data senyalada com la d'avui, el menú era abundant. De primer hem sopat una fantàstica amanida servida en copa de còctel i amb un sofregit per sobre. De segon, m'he encarregat de preparar el magret d'ànec, que hem acompanyat amb una selecció de
salses. Finalment, de postre hem assaborit une magdalenes cassolanes de fruites del bosc i el pastís evidentment!

Quina gran entrada del pastís. El menjador a les fosques, la pròpia homenatjada tocant-se el "Cumpleaños Feliz" amb el piano (sí, els altres no tenim prou nivell musical jeje), i l'intent d'apagar les espelmes. Es veu que als 23 anys encara no se sap bufar bé, així que hem hagut de fer 3 "tomas" per treure una foto decent!























Finalment, amb la panxa ben plena, els que havíen de marxar han abandonat la casa i la resta ens hem quedat a recollir-ho tot abans d'estirar-nos
al sofà. Evidentment, m'he adormit i per això puc escriure abans de ficar-me al llit ara!

Des d'aquí m'agradaria enviar les meves felicitacions a l'Anna, un cop més, i que ho poguem continuar celebrant any rere any tots junts. Per molts anys i feliços 23!!


L'Avi Salmó escoltant "Vanilla Twilight" d'Owl City

Enllaç directe a la resta de fotografies d'aquest viatge:
http://picasaweb.google.es/oktopusgarden/AniversariAnna32010#

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Arxiu del diari

Sobre el viatger