Curses (85) Llibres (64) Viatges (270)

dimarts, 27 d’abril del 2010

27/04/2010 - Aniversari del meu pare -


Avui faig trampa. Poso aquesta entrada el dia real de l'aniversari tot i que la celebració ja la vam fer divendres passat :P I és que després de més d'una cinquantena d'anys...ara no ens barallarem per uns dies en aquest viatge. Per això ho escriuré com si fós la nit de divendres! Un record...


...avui el meu pare ens ha convidat a sopar al restaurant on fan les reunions familiars entre els seus germans i la seva mare (la iaia Maria). Un menú a preu tancat que inclou tots els plats de la carta per triar, no está malament.

Així, ens hem presentat tots 6 (mare, pare, germana, "cunyao", Astrid i un servidor) a sopar i ha començat la tria de plats. Jo he fallat en el primer plat. He recomanat bé a l'Astrid, amb la idea de repartir-nos els primers...i a l'hora de la veritat, m'he acabat tot el meu plat (que era el menys bo!!) sense recordar que ho havíem de compartir :S Un desastre! Sort que el segon, ben contundent, no ha fallat :)

Finalment, entre postres i cafés, ens hem quedat parlant al restaurant fins ben bé la 1 de la nit (jo crec que ens volien fotre fora abans, pobres treballadors). Hem fet repartició de regals i flors per a tothom, i almenys, ens hem reunit tots plegats un dia per sopar, ja que el tema horaris és complicat de fer anar bé :)

Ara a celebrar-ne molts més! Felicitats Pare :)...

L'Avi Salmó escoltant "Dental Care" de Owl City

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Arxiu del diari

Sobre el viatger