Curses (85) Llibres (64) Viatges (270)

dijous, 29 d’abril del 2010

29/04/2010 - 5th Thermo Scientific High Resolution GCMS Meeting on POPs -


- Dia 1 -


Inici del Workshop en equips Thermo. A nosaltres ens han sortit força malament aquests equips així que anàvem amb la idea de veure quines aplicacions fèia servir la gent. Bàsicament s'ha parlat d'ultra-ressolució i tothom ha venut la moto de que funcionaven a la perfecció. Jo sospito que no ens han explicat tota la veritat :P

La seu de la xerrada era aprop del Liceu, així que almenys el tema transport públic era cómode per mi. Només entrar al saló d'actes, ja he notat l'aire condicionat a tota llet. Malament! Durant totes les xerrades matutines m'he hagut de posar la jaqueta dins la sala i treure-me-la quan hem sortit als descansos a menjar i beure. Un càtering força bo.

A l'hora de dinar, el menjar també estava força correcte tot i haver de menjar drets. Hi havia coses fredes i calentes (mandonguilles ben bones) i jo, personalment, no m'he quedat gens amb gana! Com que teníem força temps abans de tornar a les xerrades de la tarda, hem anat a fer un café al carrer per aprofitar la bona temperatura i recobrar l'escalfor :P

A la tarda, poc a poc el públic ha anat disminuint a cada xerrada i m'he quedat sol escoltant la última. Almenys el tema m'interessava perquè ensenyaven resultats sobre POPs semblants als que nosaltres analitzem. Ha estat un dia durillo de xerrades força tècniques però ha estat recompensat amb bon menjar i informació interessant.

Demà, toca la segona tongada :) Sweet dreams!

L'Avi Salmó escoltant "Cada dos minutos" de Despistaos

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Arxiu del diari

Sobre el viatger