diumenge, 23 de maig del 2010

23/05/2010 - SETAC Sevilla -

- Dia 1 -

M'ha costat moltíssim llevar-me aquest matí. Després de començar de nou el meu entrenament divendres (corrent per la muntanya) i anant d'excursió ahir al matí i a Sitges a la tarda, les cames em pesaven massa. Per sort vaig deixar la maleta feta i a punt, així que només he hagut d'agafar la roba per vestir-me! Eren les 6:30 del matí.

Els meus pares m'han acompanyat a l'estació de Sants (hem
arribat bé sense trànsit) i a les 7:30 m'he reunit amb el Sam. Després de comprar algo per menjar durant el camí, hem passat el detector de metalls amb el policia sense ganes (no miraven absolutament res) i hem pujat al tren a les 7:50. M'esperava més gent a Barcelona i realment el nostre vagó estava ben buit. S'ha anat omplint amb compta-gotes a Tarragona, Lleida i finalment a Saragossa...han pujat el grup d'avis per omplir-lo tot xDD

Després ha vingut una de les anècdotes del dia. En primer lloc, intentaré descriure la situació i després hi posaré els diàlegs tal cual. En resum, la història va d'una dona que sortia del lavabo i ha xocat dues vegades amb el revisor, que anava carregat amb un café. Però els diàlegs han anat així:

PAM (primer xoc)

- Lo siento!
Mig café al terra

- No se preocupe mujer, si es que la cafetería debería estar hacia el otro lado verdad? (fent brometa i tal).
Encara en el mateix lloc i immediatament després: PAM (segon xoc)

- Lo siento!

Tot el café pel seient i el terra, i quasi a la cama del Sam

- Vaya, una vez lo siento vale pero dos ya no eh? (amb veu d'emprenyat)

La dona sense disculparse amb el Sam ni amb el revisor

- Hasta luego!

Vaia tela, ha hagut de venir després el revisor a netejar-ho tot una mica i per sort no ens ha saltat el cafè a sobre. Després hem acabat la partideta al Carcassonne i hem aconseguit fer una foto al marcador de 300 km/h del tren (ha costat, aviso).

Quan portàvem 4 hores de viatge i encara no teníem clar si l'Anton havia pujat al tren o no, hem decidit anar a buscar-lo a la zona de preferent. Pel camí (dins la zona turista) ens hem trobat al Cristobal i l'hem arrossegat cap a la nostra direcció. Quan finalment trobem a l'Antón, ben tranquil, ens diu que no l'havien deixat sortir perquè li havien de servir el menjar (és el que té la zona preferent) i que com era que a nosaltres no ens havíen donat res xDD Després de deixar-li clar que nosaltres estàvem a la zona de la gent normal, hem anat al bar a prendre algo i de seguida hem arribat a Sevilla.

Al sortir de l'estació ens hem separat i cadascú ha anat al seu hotel. El Sam i jo, després d'un check-in una mica llarg, tenim una habitació triple amb bressol inclós xDDD Ràpidament hem deixat les coses i hem anat a buscar on dinar al centre de la ciutat (10 minuts caminant). Se
suposa que els altres dos havíen de baixar ràpidament per dinar junts, però al rebre trucades contradictòries i tardanes (amb frases com...estem sortint...en 10 minuts ens reunim...), nosaltres ja havíem voltat i estudiat el terreny. Per tant, l'screening ha acabat amb un menú de 10 euros amb tot inclós (un diumenge) que no estava pas malament. Quan ja havíem acabat, ens tornen a trucar dient que ja vèien la referència que els havíem donat, així que els hem estat buscant des de la taula i res, no apareixia ningú. Finalment, hem decidit pagar i anar a voltar...quan de sobte apareixen per una cantonada dient-nos que en el seu mapa, la referència número 10 estava en un altre lloc...m'ho miro...i resulta que havien anat a buscar el número 10 de monuments i no d'hotels (que és el que els havíem dit) xDDD Empanats!

Els hem deixat dinant i nosaltres hem agafat un autobus (el famós 27) cap al Palau de Congressos on es celebra el congrés de la SETAC. Mentre esperàvem el bus, un termómetre marcav
a 36ºC! Un cop a lloc, hem recollit la informació, hem vist la introducció (amb entrega de premis, ball de sevillanes, banda de música i cançó SETAC (boníssim)). Després, hem sopat del pica-pica que oferia el congrés (barreja mortal de canapés que a la nit m'ha passat factura...res greu per això xD). Aquí hem descobert que la preferència de l'Anton continuava ja que al mateix restaurant del migdia on al Sam li han dit que no quedava fruita...a ell li han servit 1 hora després jeje i a més, li portaven safates de canapés directament a ell al congrés :P

Per acabar l'aven
tura del primer dia d'aclimatació, ens han dit que sortia el darrer tren a les 22:04 i ens hem perdut les postres. Anem a l'andana...i hi havia tensió per saber a quina banda ens havíem de posar ja que la lógica indicava una cosa, i els cartells una altra (és una línia circular). Finalment, hi ha hagut concens entre tota la gent per anar a una de les andanes ja que es veu que el cap de setmana no circula el tren per l'andana "bona".

Un cop a l'hotel, hem fet un assaig de la presentació ràpid per acabar de repassar i a dormir que hi ha una mica de nervis.

Bona nit!

L'Avi Salmó des de l'Hotel Hesperia de Sevilla

Enllaç directe a la resta de fotografies d'aquest viatge: