Curses (85) Llibres (64) Viatges (270)

dilluns, 24 de maig del 2010

24/05/2010 - SETAC Sevilla -


- Dia 2 -


Avui em toca presentar. He passat una nit regular ja que a les 3h m'he despertat amb mal de panxa (del sopar sense coherència d'ahir) i m'he prés un Almax. Després, tampoc he tingut un son continuat així que a les 6:45 m'he llevat sense problemes per fer dutxa i esmorzar. Al estar una mica nerviós, m'ha costat ingerir grans quantitats de menjar, així que, he esmorzat poc (els nervis han tancat la panxa) i he marxat sol cap al congrés per arribar dora i presentar-me a la chair-woman. Al final he agafat tren a les 8:07 i he arribat sense problemes. He saludat a la chair-woman i m'ha fet la broma de la màniga curta (ja que ella tenía fred allà dins la sala, quanta raó tenia). Primer han xerrat tots els jefes en una sala plena a rebentar i amb un fred important. I finalment m'ha tocat exposar. Tothom diu que ho fet bé però, personalment, m'ha semblat que m'encallava una mica i el meu anglés no e
ra fantàstic. Les preguntes han estat benevolents i com a mínim hi ha gent externa, que no coneixia de res, que després m'han buscat al coffee break i ho han entés tot, així que perfecte xD Sempre va bé rebre bones opinions d'altres fonts!

Després d'una segona tanda de xerrades, ha tocat el primer dinar del congrés. Força millor que a Polònia (tipus de menjar i sobretot els postres :P)...més llocs on fer cua i taules per seure xDD Ara ja sense nervis a la panxa, he dinat amb normalitat. A la tarda, tothom desapareix sempre i nosaltres ens hem quedat fins les 6 veient els pósters que ens interessaven. Després hem tornat amb l'autobus, hem estat a l'hotel mirant internet i fent el canvi de reserves pels dies posteriors al congrés (hem canviat l'Hostal Redes de 2* per el Gran Hotel Lar de 4* (pagant 5 euros més la nit xD). Mentre estàvem fent això, ha picat la Pilar a la porta per veure si ja havíem arribat. Efectivament fèia estona que nosaltres hi erem...i ella havía sortit ABANS del congrés, però amb el tren ha trigat molt temps perquè avui (dia laborable) a la tarda només circulen trens en la direcció que ens va bé...cada 2 hores!!! Així que ha hagut d'agafar-lo en l'altre direcció, fer tota la línia circular per arribar a l'hotel (total, que amb el bus l'hem guanyat de carrer xDDD).















Una mica més tard, hem baixat el Sam i jo al centre
a buscar on sopar. Hem passejat per tot el centre i com que teníem gana, hem entrat a un bar típic (de l'any 1670) a fer unes tapetes (pernil i formatge, més begudes) abans de quedar amb la Pilar per sopar. Un cop teníem la panxa plena, hem continuat amb l'screening de bars de tapes, hem quedat amb la Pilar i ens hem inflat a sopar! El Sam s'ha fotut l'especial potent de la casa (montadito de chorizo con roquefort) mentre nosaltres (la Pilar i jo) hem anat fent una mica de cada fins a quedar tips (ens ha sobrat una tapa extra que ens han dut) xD

D'aquí, la Puerta de la Carne, hem fet un passeig fins l'hotel i a descansar que ha estat un dia llarg...uns videos del youtube (kung-fu casting) i a fer nones!


Bona nit,


L'Avi Salmó veient "
You want me to show you tough, I show you tough"

Enllaç directe a la resta de fotografies d'aquest viatge:
http://picasaweb.google.es/oktopusgarden/SETACSevilla52010#

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Arxiu del diari

Sobre el viatger