Curses (85) Llibres (64) Viatges (270)

dissabte, 3 de juliol del 2010

03/07/2010 - XXXI Cursa de Festa Major de Terrassa -


Degut a les obres d'ampliació de la linia del Vallès de Ferrocarrils Catalans, aquest any hi ha hagut un canvi de recorregut a la tradicional cursa popular de Festa Major de Terrassa. He estat força atavalat durant el darrer mes amb tots els preparatius per marxar a Svalbard així que no he pogut entrenar amb massa constància i m'ha costat agafar ritme de cursa. Aquesta ha estat la darrera activitat a la meva ciutat abans de volar cap al Pol Nord el proper dijous!



En aquesta ocasió, la ruta ha tingut el seu inici a la Plaça Lluís Companys, quans quants metres més amunt del lloc habitual. Des d'allà, de seguida s'ha començat a córrer en forta pujada pel barri de Can Boada abans de donar la volta i tornar a passar per la línia de sortida i baixar fins el Passeig 22 de Juliol per seguir amb la ruta tradicional. Amb aquest bucle hem pogut comprovar com n'és de lent el primer quilòmetre adelantant gent ja que l'he passat en 5:15, a la posició 357. De totes formes també m'he controlat per no apretar al principi i aguantar pel tram final, així que poc a poc m'he anat trobant millor i fins el quilòmetre 6 he aguantat bé. A partir de llavors, tot i ser baixada, anava molt just de forces i m'he dedicat a mantenir la velocitat fins a l'arribada. En resum, un bon test després de força temps de no realitzar curses.

Distància real: 7800 m. (100 mD+)
Temps real: 32'49'' (4:12 minuts/km)
Posició: 143 de 724 finishers (99 de 361 de la meva categoria)

L'Avi Salmó escoltant "Timing is Crucial" de Russian Red

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Arxiu del diari

Sobre el viatger