Curses (85) Llibres (64) Viatges (270)

dijous, 5 d’agost del 2010

05/08/2010 - Proposta de feina -


M'he llevat molt bé avui. Descansat i amb temps per esmorzar tranquil i sortir a les 8h de Nybyen. La feina era fàcil avui, durant el matí he combinat el PC amb el control dels soxhlets d'ahir (havien funcionat bé per la nit) i la traducció del protocol dels peixos per adaptar-lo al material que tenen aquí dalt.
















A mitja jornada, hem tingut una conversa amb la Pernilla sobre diverses opcions de mostres si al final falla la solicitud al governador: fer peixos de mercats (europeus vs americans) o bé, agafar algunes mostres de peixos marins de prop de Barentsburg (lloc més contaminat). Almenys tenir un pla B!

Abans de menjar, he aturat els soxhlets i mentre es refredaven, hem anat a dinar amb la Lucie i la Caroline. Avui el tema era la caça, és veu que totes van a caçar, quina por. I parlaven de les quotes que tenien aquest any (es veu que et dónen un número i tipus concret de preses cada any). És divertit perquè se'm fa extrany escoltar parlar de tot això. També han sortit els gossos de nou jeje. La Pernilla s'adona d'això, perquè mentre estàvem després al laboratori m'ha comentat que sempre parlaven del mateix i que per mi devia ser avorrit xD Li he dit que aprenc coses noves i puc fer listenings, que no es preocupin jeje.

Hem tingut problemes amb el DCM en un dels soxhlets (no refrigera bé i perdem el dissolvent per evaporació). L'he tornat a omplir i hem provat fins l'hora de marxar, com també havia perdut, l'hem apagat! Després, mentre estava al PC, ha aparegut el Ruben (administració) al meu despatx: peligro xDD M'ha comentat si m'interessava i/o podia recollir a nous estudiants a l'aeroport, que evidentment em pagarien. En principi les hores m'anaven bé aquest cap de setmana així que li he dit que sí. M'ha ensenyat com funciona tot, on haig d'agafar i deixar la clau, com haig d'entrar, quin cotxe és, què haig de dur a l'aeroport, etc. Hi ha dos problemes, primer que no havia provat d'entrar mai fora d'hores a la UNIS (tinc un xip i un codi secret) i segon, que has de tornar a deixar el cotxe a la UNIS després de repartir els estudiants a Nybyen. Això implica...pujar en cotxe...repartir-los a les barracks...baixar en cotxe a la UNIS...i pujar a peu a Nybyen (casa meva) jejee. Suposo que aniré vestit per tornar corrents i així se'm farà més curt :P
















Abans de plegar, quan marxava, he provat d'usar el xip i el codi de la porta, i no funcionava (realment no sé ben bé quin codi és, així que em tocarà preguntar demà i esperar que m'ho solucionin :S). Després he pujat fins a casa pensant si sortia a córrer o no (no fèia fred però el dia era lleig). A mig camí he vist els dos companys de cuina que havien sortit a córrer i m'he animat jo també. Així tornava a parar a la UNIS a fer proves amb el xip (tampoc he tingut èxit). Tot i que no m'he trobat còmode, finalment he pogut fer 5 segons menys de temps que l'altre dia, així que estic molt content!

Al arribar a casa, he fet dutxa recomfortant i cap a la cuina. No hi havia ningú, i estava mig decent (algú ha escombrat!!!). M'he fet pasta i carn a la planxa (uns medallons de pavito). Quan ja acabava, ha vingut l'asiàtic i avui hem estat parlant una mica. És japonés i treballa en geografía física (només ve als estius a Svalbard). S'ha fet algo al forn i ha vingut la Luba a xerrar una mica. Com estava avorrida, s'ha unit a nosaltres a buscar coses al PC, però al veure que no parlàvem més (jo estava sopant i el japonés mirant el seu ordinador) s'ha aixecat i ha marxat sense dir res, suposo que s'ha emprenyat però ja s'ho farà xDD

Després ja m'he tancat a l'habitació i fins l'hora de dormir, les cames pesen com és normal i demà serà un dia de trobar solucions...sinó ho tinc xungo pel cap de setmana jeje, haig de trobar un plan B (demanar a algú de confiança que em deixi el xip i codi :S).

Bona nit,

L'Avi Salmó des de la Barrack 4, room 211, Nybyen, Svalbard

Enllaç directe a la resta de fotografies d'aquest viatge: http://picasaweb.google.com/oktopusgarden1/ResumSvalbard#

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Arxiu del diari

Sobre el viatger