Curses (85) Llibres (64) Viatges (270)

divendres, 6 d’agost del 2010

06/08/2010 - Són totes iguals -


Avui estic emprenyat. En comptes de solucionar els problemes amb el xip, n'han aparegut de nous! Resulta que la màquina dels xips és vella i triga uns 20 minuts a encèndre's. Així, cada cop que baixava a recepció, em tocava tornar a pujar a esperar. Finalment, cap a les 11h m'ha atès la Camille. Li he dit que el xip original que tinc no funciona, i que si em podia dir el suposat codi. En comptes d'això, m'ha dit que me'n fèia un de nou i ja està. Molt bé, el tema anava bé, li he dit el número que volia usar i en principi tot solucionat. Perfecte! La única pega és que no ho pots comprovar fins que tanquen el sistema a les 16h (quan tothom d'administració plega). No puc entendre com no es pot comprovar d'alguna manera si funciona perquè llavors passa el que m'ha passat a mi. A les 16h he baixat amb la Pernilla a provar el nou xip, i evidentment no funcionava!! Grrrr, m'he emprenyat. Sort que he anat amb ella i he pogut provar amb el seu xip (per si era jo que no fèia bé els passos). El seu funciona a la perfecció. Veient la meva necessitat, i com que no el necessitava aquest cap de setmana, m'ha deixat el seu xip i codi (si li perdo sóc home mort!). Pobreta, em sap greu per ella! Sempre hi ha secretaries ineptes a tot arreu, sé que és un tòpic però és que l'estadística ho acredita, i que em perdonin les que són eficients :)
















Bé, recapitulant sobre el meu dia. Tot el matí he estat a l'ordinador traduint protocols i enviant-ho a la Pernilla per revisar el material, com que demà haig d'anar a la UNIS a buscar el cotxe per recollir els estudiants a l'aeroport, he posat els soxhlets després de dinar. A les 2 hores, ja n'hi havia un fent el burro, he hagut de desmuntar, rentar i tornar a posar cotó. Ha funcionat. Pero a les 16h he hagut d'aturar-ne un altre perquè perdia dissolvent, el deixarem banyat en la barreja d'avui i demà el retiraré.

A l'hora de dinar, amb les tres noies de sempre, he comprovat que també totes les dones són iguals aquí dalt xDD Avui havíen arribat les revistes de moda al Kiosk, i s'han passat tot el dinar mirant-se-les jaja, m'ha fet força gràcia :P Després, he estat al despatx fent feina i esperant a veure si apareixia la Tora avui, ja que en teoria m'havia de dir si fèiem o no excursió diumenge. No va voler quedar-se el meu número de telèfon, i al final ni m'ha dit res, ni ens hem trobat. Ara no sé si és que no fan res (m'ho podria dir), s'ha oblidat, o directament ha passat de mi. Em quedo amb una sensació extranya, jo que m'ho havia agafat amb tantes ganes això de sortir diumenge matí. Esperaré a demà a veure si hi ha alguna notícia.

Al sortir de la UNIS he vist que baixaven uns quants estudiants. Suposo que anaven al Friday Gathering (tot i que avui no estava anunciat) o directament han quedat per prendre algo al centre. Jo he arribat a casa, i al estar la barraca força buida, he pogut cuinar tranquil. Després de barallar-me amb un obre-llaunes extrany (crec que ja el sé fer anar), i d'haver anar a buscar la meva navalla suïssa, he sopat un pupurrí de coses que volia acabar! Enciam, mongetes en salsa, patates de bossa i torrades amb formatge d'untar jeje, sembla tot extrany però estava boníssim! L'anècdota s'ha produit quan per la finestra, de cop, he vist una dona emocionada movent-se poc a poc. Ràpidament m'he aixecat per veure quin era el motiu. He pensat que potser era una petita guineu, però no, era un dels rens que estava pasturant allà mateix xD La dona era força pesada, acostant-se massa, i el ren no podia menjar tranquil, s'anava enretirant. Quan ja l'han deixat tranquil, hem estat sopant tots dos fins que s'ha cansat i ha marxat. Intento fer un reconeixement de les banyes perquè estic segur que sempre són els mateixos rens els que mengen per Longyearbyen, però costa una mica. A veure si quan els torni a veure, ho puc corroborar.

Finalment, un cop recollida la cuina, m'he dedicat a buscar coses per Internet i com que estic bastant cansadet avui, em posaré a llegir i m'adormiré ràpid segur. Sort que no hi ha despertador pel mig demà i deixaré el cos reposar fins que vulgui :P

Dolços somnis,

L'Avi Salmó des de la Barrack 4, room 211, Nybyen, Svalbard

Enllaç directe a la resta de fotografies d'aquest viatge: http://picasaweb.google.com/oktopusgarden1/ResumSvalbard#

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Arxiu del diari

Sobre el viatger