Curses (85) Llibres (64) Viatges (270)

dimecres, 6 d’octubre del 2010

06/10/2010 - Fent-ho tot alhora i amb èxit -


El tercer dia d'una setmana amb doble tanda experimental, és la mort! Per això, després d'anar a dormir a una hora raonable ahir, m'he llevat amb energies per afrontar el dia. No fèia tan vent com ahir a la tarda, així que la baixada fins a la UNIS ha estat normal i sense incidents. A les 8:30h apagava els soxhlets i començava la meva llarga jornada tancat dins el laboratori!
















Tocava controlar fins a tres tasques alhora per poder-ho enllestir tot. Havia d'acabar abans de les 11:15, per pujar amb el Mark i els estudiants a la teulada a retirar els mostrejadors d'aire. Ho he pogut encaixar mentre evaporava les mostres, i així no perdia temps real de feina. Avui s'estava bé a dalt, tot i que hem estat poca estona perquè només calia retirar dos mostres i el calibratge de l'altre equip ha anat molt bé. A continuació, un cop al laboratori, he acabat de preparar els tubs per fer l'atac àcid després de dinar.

He pogut menjar amb l'Anna, que també ha estat enfeinada tota la jornada, i després he anat amb la Tatyana (la nova noia rusa que ha de fer mostres de peixos també) al laboratori. Li he estat ensenyant una mica el protocol que fem servir i així s'ha adonat que encara necessita preparar molt material abans de poder començar a fer res. Benvinguda al món real!! Per fer l'atac àcid, em toca anar sempre al laboratori de classes i demanar al professor si puc usar la centrífuga. De moment no m'he trobat cap negativa, però fa una mica de soroll i ho podria entendre :) Avui, he comés una relliscada, ja que estàvem esperant dins el laboratori a que vingués el professor, per demanar-li permís, i de cop ha entrat un noi i s'ha quedat dret allà al mig. He suposat que era el professor i li he preguntat el tema centrífuga jeje i se m'ha quedat mirant com si li estiguès demanant una cosa extranya xDD Evidentment, era un alumne :P Després he aconseguit el permís i he estat treballant tota la tarda. Així he acabat tot el que volia, fins i tot rentant, assecant i posant de nou els soxhlets per començar la segona tanda de la setmana!

Degut a la bona organització, a les 18h he acabat i he pogut marxar amb l'Anna, que anava a la piscina. M'ha dit que des de que està aquí no havia comprat carn, i necessitava recomanacions! No m'ho podia creure, 2 mesos sense fer-se carn a la planxa jeje. Total, que li he ensenyat les coses que jo compro normalment i se n'ha quedat una per veure si li agrada. Després ja hem enfilat fins al poliesportiu, on ella s'ha quedat i jo he marxat cap a casa! Avui ja tornem a tenir connexió a Nybyen. He estat parlant amb l'Astrid i la familia, i berenant. Greu error, perquè després no tenia gana i no he sopat fins les 21:30h xD Mentrestant l'Anna m'ha demanat si la podia ajudar a buscar allotjament a Toulouse, així que després de sopar he anat a la seva habitació i hem estat intentant registrar-nos a les pàgines web on hi ha anuncis (és força complicat, però almenys jo puc entendre el francés escrit).

Demà serà un altre dia, llarg però sense tanta feina. I em toca anar a buscar almenys una estudiant a l'aeroport, i estarà a la meva barraca. A veure què tal va!

Bona nit,

L'Avi Salmó des de la Barrack 4, room 211, Nybyen, Svalbard

Enllaç directe a la resta de fotografies d'aquest viatge: http://picasaweb.google.com/oktopusgarden1/ResumSvalbardContinuacio#



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Arxiu del diari

Sobre el viatger