Curses (85) Llibres (64) Viatges (270)

dilluns, 18 d’octubre del 2010

18/10/2010 - Dia d'ordinador, estudiants i ressaca pastissera -


Avui hem quedat amb l'Anna per baixar junts cap a la UNIS. M'he llevat d'hora per fer-me el dinar, ja que ahir no ho vaig deixar preparat. De totes formes, m'ha sobrat temps al final i he pogut llegir les noticies i tot a l'ordinador jeje. Cap a l'hora de sempre, ens hem trobat al carrer i hem fet la baixada cap a la UNIS. Tot continua igual de blanc perquè ara ja no es desfarà la neu fins que torni el sol (per allà l'Abril jaja).
















Els meus dilluns són tranquils al laboratori, i he decidit acabar de respondre i preparar correus electrònics i els abstracts que tinc pendents per un parell de congressos. Després, he anat al laboratori per posar en marxa els soxhlets i revisar que tot el material estigués en ordre. He posat la mufla per tenir coses a punt demà, i he anat a la recerca de coses per rapinyar. Necessito uns tubs allargats i he acabat amb les existències del laboratori, però fa 2 mesos que veig una caixa amb uns quants d'aquests i ningú els fa servir, així que m'he decidit a agafar-los :P Almenys tinc material per 2 setmanes, i per la darrera tanda, haig de decidir què faig jeje. Al final, cap a la 13h, hem quedat per dinar amb l'Anna i hem estat força estona avui. A més, se'ns han afegit la Tatyana i el seu nòvio. Nosaltres els hem convidat a pastís de xocolata d'ahir (sí, avui n'he tornat a menjar, però només una mica jeje) i ells ens han donat xocolata russa (de Barentsburg). Aquest cap de setmana es va fer la competició entre Longyearbyen i Barentsburg (en 6 esports diferents, amb un empat a 3).
















Després, he estat ajudant al Mark Jr. (l'estudiant) amb el tractament estadístic de les seves mostres d'aire. Almenys ja hi ha 3 persones que han treballat amb les dades i sembla que més o menys se'n sortiran jeje. Hem estat repassant fórmules i números però no ha necessitat ensenyar-me el seu excel per tenir uns números raonables, així que segur que ha usat les fórmules correctament. Al final, a les 18h i algo m'ha vingut a buscar l'Anna per tornar cap a Nybyen. Ella volia anar a la piscina però almenys podem fer ben bé, mig camí plegats. Jo m'he aturat a la Svalbardbutikken perquè ho havia de comprar tot. Sí, tocava fer una compra més o menys gran i per tant, pesava molt xD A més, hem trobat coses d'oferta i per tant, s'havia d'aprofitar :P Quan ja sortíem, ens hem trobat la Marie (noruega, companya de laboratori de l'Anna) i hem pujat tots tres. L'Anna ens ha deixat a l'alçada del complex esportiu i nosaltres dos hem acabat de fer la recta final. Avui bufava força vent, fèia fred i els dits se m'han cangrenat amb el pes de les bosses de plàstic xD

Al arribar a casa, la Marie (biòloga) estava a la cuina fent-se el sopar (tard avui). Havien estat treballant amb la Renathe en el seu projecte. Hem estat xerrant mentre jo em fèia el meu sopar bo (llenties amb la meva recepta personal) i suposo que serà el més habitual les meves darreres dues setmanes sense llum a l'exterior :) Vida social a la cuina! Li he deixat tastar perquè tots els ingredients estaven dins de la seva llista de coses que pot menjar, i li ha agradat força. No està malament doncs :) Més tard, ha aparegut l'Anna per recollir unes coses de menjar que li he estat guardant a la nevera i retornar-me el motllo de pastís, i hem quedat per baixar junts demà al matí. Després de rentar tots els plats i utensilis de cuina, m'he tancat a l'habitació per parlar una mica pel xat i anar a dormir. He rebut un sms de l'Anna dient que torna a no tenir Internet, hi ha un complot contra ella pel que sembla, aiaia pobreta.

Bé, bona nit!

L'Avi Salmó des de la Barrack 4, room 211, Nybyen, Svalbard

Enllaç directe a la resta de fotografies d'aquest viatge: http://picasaweb.google.com/oktopusgarden1/ResumSvalbardContinuacio#


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Arxiu del diari

Sobre el viatger