Curses (85) Llibres (64) Viatges (270)

dijous, 21 d’octubre del 2010

21/10/2010 - Sopant pizza a la UNIS -


El despertador ha sonat una mica abans avui. Ahir vam quedar amb l'Anna que baixariem a la UNIS més d'hora perquè ella havia d'enviar un paquet des de missatgeria. El camió de correus arriba abans de les 9h, així que no es podia arriscar. M'he llevat sorprenentment bé i m'he fet el dinar, l'esmorzar i encara he baixat a temps a l'entrada jeje. Eren les 7:45h i la llum no era abundant! Per sort no fèia gaire fred perquè no bufava vent i hem baixat xino-xano. Al final, a les 8:20 estàvem a la UNIS, així que quan m'he trobat a la Pernilla, hem decidit fer un break per esmorzar (ella) i beure (jo) xDD
















M'he passat el matí treballant a l'ordinador en varis fronts que tinc oberts. Si tot va bé, aquest cap de setmana em posaré al dia de tot. Suposo que faré excursions però tindre temps a les tardes :) Les hores de sol ja van minvant, i tot i que hi ha prou llum durant bona part del dia, comença a fer fred i no ve de gust estar més de 5 hores fora de casa! El dia ha estat ben tranquil ja que només havia de rentar tot el material utilitzat ahir. Havia pensat descongelar les truites de riu per intentar extreure els otolits, però m'esperaré a dilluns per dos motius. En primer lloc, si començava a treballar avui, només tenia la tarda per extreure (i havíem quedat d'hora per sopar) i demà tot el dia. I en segon terme, estava cansat avui i és una feina que requereix concentració (i sort). Després, a mig matí he estat ajudant a la Liz, de la classe del Mark perquè havia de tallar unes mostres i a l'Anna, ja que necessitava ajuda per reservar el seient al vol de demà i imprimir els bitllets (li van tallar el compte d'impressions i utilitzem el meu ja que encara tinc el saldo positiu gratuït jeje).

Hem dinat plegats a la sala de reunions (per darrer dia), i a la tarda he acabat amb l'acetona al meu material i he posat una mufla. Ja que no hi ha gent treballant al laboratori, haig d'aprofitar jeje. He fet un tetris insuperable avui, ja que la Pernilla m'ha demanat que hi posés dues coses extres, però tot i així, hi he encabit el que jo volia xD Una mica més tard, les noies de biologia (Meagan, Kristin i Rosy) ens han vingut a buscar per avisar d'un petit canvi de plans. Al final s'han decidit per anar a buscar unes pizzes i amanides i menjar-ho a la cantina de la UNIS. Per l'Anna i per mi, cap problema jeje, és més econòmic. A l'hora convinguda ens hem trobat a baix, i mentre sopàvem, ha marxat la llum a tot el poble. Sí, un altre cop fallada elèctrica i hem finalitzat el sopar sota la llum dels frontals jeje. Hem estat esperant una estona i finalment s'ha recuperat l'energia. Elles s'han quedat esperant l'hora de la peli (a les 20h, com cada dijous), però com que la peli d'avui era una rusa que tot just vam veure la setmana passada amb l'Anna, nosaltres hem marxat. A més, ella havia d'endreçar l'habitació, netejar-ho tot i fer la maleta!!
















Ha estat una mica estressant, arribar a la barraca i fer el dinar per demà per donar-me totes les restes de menjar, fer la maleta i rentar-ho tot. Almenys, hi havia un grup de noruegs simpàtics que ens han convidat a unes pastes dolces jeje. He estat ajudant una mica a l'Anna a posar ordre, copiar-me les darreres fotos i cap a les 00h, he marxat cap a la meva habitació. No sé si dormirà molt ella avui amb tot el que li quedava pendent, però he quedat que demà a les 8h, aniria a ajudar-la per carregar totes les bosses i baixar a la UNIS.

És hora d'anar a desansar!

L'Avi Salmó des de la Barrack 4, room 211, Nybyen, Svalbard

Enllaç directe a la resta de fotografies d'aquest viatge: http://picasaweb.google.com/oktopusgarden1/ResumSvalbardContinuacio#


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Arxiu del diari

Sobre el viatger