Curses (85) Llibres (64) Viatges (270)

dijous, 4 de novembre del 2010

04/11/2010 - Rentat i treball amb els otolits de les truites alpines abans de la doble sessió de cinema -


L'agenda avui estava ben plena d'aconteixements. La feina de laboratori no era pesada ja que em tocava rentar i endreçar tot el material utilitzat! Un cop m'hi he posat en sèrio, tota la neteja l'he finalitzat molt ràpid. Llavors he decidit fer proves amb els otolits per veure si es podien observar bé. Sense pulir-los ja es podien veure alguns anells, així que sembla fàcil. M'he decidit a començar abans de dinar per avançar, i amb la tonteria he pogut acabar-ne la meitat.
































Després de dinar, he continuat observant otolits per la lupa i he decidit fer-ne fotos de cada un d'ells perquè es veien força bé. Per a fer una primera aproximació força fiable, no està malament. He acabat d'hora i he pogut estar-me a l'ordinador fins les 18h. Avui teníem doble sessió de cinema en to humorístic. De 18h a 20h una peli, i de 20h a 22h, la segona. Genial :P Total, que entre 17h i 18h he estat fent una classe ràpida de concentracions i càlculs químics a la Tatyana per a fer-li entendre com treballava jo amb els meus excels. Ha costat però ens hem entès (el problema idiomàtic no facilita les coses jje), però ella ha sortit contenta i m'ha dit que em volia de professor jajaja. Almenys ha quedat contenta i sempre m'ho agraeix molt. Als inicis sempre vas ben perdut!! Hem estat mirant cromatogrames i li he explicat com fem les coses normalment nosaltres per encaminar-la, després ja preguntarà com treballen els altres :)




















Just quan anava a tancar l'ordinador, han passat la Kristin i la Meagan i al veure'm a la meva oficina, han entrat a preguntar si m'apuntava a les pelis. Els he dit que per suposat així que hem baixat cap a la sala de projeccions (avui tocava la sala B). El menú incloia dues comèdies, primer The Anchors, basada en els anys 70-80 als EEUU i on es parodia els presentadors de televisió i la seva fama, en un món dominat pels homes, la irrupció d'una noia destrossa alguns plans jeje. Quan s'ha acabat, hem fet un descans i han aparegut 2 pastissos per celebrar l'aniversari de la Kristen (canadenca). És bo estar al club del cinema, coneixes gent perquè més o menys la veus cada setmana i et regalen jornades com la d'avui. Els pastissos estaben boníssims. El primer era de xocolata amb menta, brutal; i el segon era de crema, mmm. He repetit del primer perquè en sobrava molt :P Així aguantava fins l'hora de sopar (després de la següent peli jeje). La escollida ha estat Super Trooper, una comèdia basada en la vida i competència de policies de carretera amb els policies locals. Disputes de casos, bogeries vàries i en general molt riure per lo exagerat del tema jeje.
























Al acabar, hem tornat tots en colla cap a Nybyen. He pujat parlant amb la Meagan sobre el cap de setmana i sembla que es confirma que hi ha disponibilitat de la cabana de la UNIS a Bjorndalen :) Bien! Demà intentaré agafar rifle doncs :P A més, m'ha convidat a continuar la festa a la seva cuina així que m'he apuntat. Hem estat xerrant i bebent una mica amb la resta de gent fins les 00h. Els biòlegs tenen una presentació important demà i jo he tornat a la meva barraca a fer-me el sopar xDD Sí, he menjat cap a la 1h de la nit i m'he deixat el tupper preparat per demà :P La última setmana estic fent coses extranyes però vull aprofitar tots els moments i oportunitats que em surtin amb la gent que conec :)

És hora d'anar a dormir!

L'Avi Salmó des de la Barrack 4, room 211, Nybyen, Svalbard

Enllaç directe a la resta de fotografies d'aquest viatge: http://picasaweb.google.com/oktopusgarden1/ResumSvalbardContinuacio#


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Arxiu del diari

Sobre el viatger