Curses (85) Llibres (64) Viatges (270)

diumenge, 26 de desembre del 2010

26/12/2010 - Malalt total -


He passat molt mala nit donant voltes al llit i sense poder dormir. Al llevar-me, semblava que m'havia passat un tren pel damunt. No tenia forces per a res, em feia mal el cap i la resta de cos estava destrossada. L'Astrid m'ha dit que no em queixés tant i m'he près uns quants medicaments per aguantar el dia.





















Després d'esmorzar, hem anat cap al barri de Mont-Matre. Avui tocava pujar fins a la basílica del Sagrat Cor. Efectivament eren moltes escales i he necessitat l'ajuda de la barana per arribar a dalt. I a sobre, l'Astrid m'ha guanyat. En resum, estava fatal xDDD Per allà, hem passejat per la plaça dels artistes, on tothom et vol fer un retrat o una caricatura i ens hem acostat fins algunes cases emblemàtiques on discutien i debatien els artistes durant el segle passat!





















El dia continuava sent fred com els precedents i amb el cel ben blau, així que hem baixat les escales per agafar el metro de nou cap a la Torre Eiffel. Si l'altre dia era la neu i el gel que no permetien el seu ascens, avui li tocava al vent jeje. De totes formes, com que tots dos ja hi hem estat alguns cops (i jo encara em trobava fatal), hem decidit caminar pels jardins del Camp de Mart enfarinats amb neu encara. Hem fet les fotos clàssiques i hem hagut de seure una estona perquè jo estava mort.
















Per sort, no he perdut la gana i a l'hora de dinar he pogut finalitzar tot el menú que he demanat. Això i les pastilles, han fet que la tarda fós una mica millor. Hem acabat de passejar fins la zona de Les Invalids, amb el seu bonic edifici i uns grans jardins al voltant. Finalment, hem acabat als Camps Elisis perquè era la zona amb més vida (llums i tendes obertes en diumenge). Ens ho ha recomanat la cambrera del restaurant on hem dinat jeje.















Per acabar la jornada, hem anat a sopar d'hora i cap a l'hotel. A veure si demà em llevo millor (em conformo amb poder dormir una mica més seguit que la darrera nit).

Dolços somnis,

L'Avi Salmó des de l'Hotel Chamonix, Paris

Enllaç directe a la resta de fotografies d'aquest viatge: https://picasaweb.google.com/oktopusgarden1/VacancesAParisILondres122010I12011#


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Arxiu del diari

Sobre el viatger