Curses (85) Llibres (64) Viatges (270)

dilluns, 5 de setembre del 2011

05/09/2011 - La platja que no existia -


El dia ha començat acabant de preparar els darrers detalls del viatge a Palma de Mallorca. Al migdia, m'han acostat a l'aeroport, des d'on he pogut facturar sense problemes l'equipatge (ajustat al límit :P). Un cop superat el control de seguretat, encara he tingut temps de dinar alguna cosa abans de pujar a l'avió. Hem embarcat força puntuals, i he pogut pujar la maleta de mà i el tub amb el pòster sense que em possèssin cap pega!


El viatje, evidentment ha estat curt: entre el recorregut per la pista, l'enlairament i l'aterratge, m'han quedat 10 minuts per fer servir aparells electrònics a dalt de l'avió jeje. S'han complert els horaris i la recollida de la maleta facturada ha anat ràpida (ha sortit de les primeres). Després, he anat a buscar l'estació de l'autobús de línia fins al centre, i tot just n'hi haviaun esperant (tot rodat!). Quan he baixat, he fet una petita volta per trobar l'hotel però abans de les 5 ja estava instal·lat!

L'habitació és molt gran, ben arreglada i confortable. Com que fèia força calor a l'exterior, m'he canviat i he sortit a buscar platja per descansar aprofitant que feia bon temps :) He mirat el mapa, he evitat el gran port de la ciutat i he traçat una línia recta fins la suposada línia de costa on volia trobar platja...i quan hi he arribat, només hi havia roques d'espigó i un passeig marítim elevat que no et deixava baixar al mar xDD M'ha tocat caminar uns 15 minuts extres en direcció est per arribar a una platja, on he arribat cansat per la calor xD Això sí, l'aigua estava tèbia i he aprofitat per descansar a la tovallola una estona!

A dos quarts de vuit he tornat a l'hotel per una vía més directa (uns 30 minuts a peu) i m'he canviat per sortir a córrer. Toca començar de nou a agafar la forma pel proper repte d'octubre :) He intentat fer un experiment per trobar un camí circular, però m'he perdut una mica i he fet més volta de la que volia. Això sí, he acabat a dalt d'Es Baluart amb unes boniques vistes de la ciutat al caure la vesprada!

Finalment, després d'una dutxa una mica express, he baixat a sopar a la Plaça Major de la ciutat. M'he decantat per una terrasseta tranquila de plats italians i m'ha sorprès que tanquèssin tan d'hora (a les 23h). He tornat a l'hotel i a descansar que demà vull fer turisme al matí ja que m'han anul·lat la xerrada que tenia!
















Dolços somnis,

L'Avi Salmó des de l'Hotel Abelay, Palma de Mallorca

Enllaç directe a la resta de fotografies d'aquest viatge:
https://picasaweb.google.com/oktopusgarden1/VIIISimposioDeEstudiosPolaresAPalmaDeMallorca92011



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Arxiu del diari

Sobre el viatger