dissabte, 10 de setembre del 2011

10/09/2011 - Parla italiano i guanya dos matalassos d'aigua -

Els mosquits m'han acrivillat aquesta nit i per colmo uns veïns cridaners de matinada m'han despertat vàries vegades. És el preu de no voler posar l'aire condicionat i dormir amb la finestra mig oberta.

El primer dia de platja i vacances és molt important aconseguir certs elements bàsics. La nostra experiència de Formentera així ens ho indicava jeje. Per tant, després d'esmorzar a l'hotel, vam anar al supermercat a comprar menjar per fer-nos els entrepans i aigua congelada (gran sistema per evitar portar neveres).

Un cop al cotxe, vam acostar-nos a la farmàcia del poble en busca de la crema solar. En concret buscàvem una marca que es pot aplicar en format spray, i per tant molt més còmode que la tradicional. I per acabar, faltava la parada a la típica tenda d'utensilis de platja, per aconseguir un parasol. Ens va sorprendre que a la primera tenda els preus fóssin molt més alts del que pensàvem, així que vam anar fins la següent tenda a 100 metres...i els preus s'havien reduït a la meitat...era per flipar! Total, que vam decidir comprar parasol i ulleres per fer snorkel.

Ara sí, amb tota la equipació a punt, vam anar fins a Ca La Bassa, una de les platges que més ens havia agradat l'altre cop que havíem estat a Eivissa. Com que quedava a prop de l'hotel, hi vam arribar de seguida però ens vam trobar amb la primera sorpresa. La gran esplanada que hi havia per aparcar, l'han vallat i ara et fan pagar jeje. Amb gran indignació ens vam rebelar, donar la volta i aparcar en un dels espais lliures del voral com la resta de cotxes xDD

Al ser dissabte, hi havia gent a la platja, però no ens va costar trobar un bon lloc a primera linia (es nota que és setembre). I sort del parasol, perquè ha fet una caloreta important jeje. De totes formes, el que cal destacar del dia ha estat el moment en que se'ns ha acostat una parella jove italiana que ens ha preguntat si parlàvem italià perquè ens volien regalar els seus matalassos d'aigua xD Evidentment els he preguntat si volaven avui i al confirmar-nos-ho, ens hem quedat els seus matalassos...el millor regal que ens podien fer...i a sobre el nostre primer dia de vacances!! Ràpidament els hem estrenat fent una becaineta sota el sol, però dins l'aigua, que s'aguanta moltíssim millor :)

També m'ha agradat el tema de "merchandising" de la platja. He tornat a escoltar els grans càntics relacionats amb fruita fresca, però fets amb gràcia i alegria. I en comptes dels clàssics i pesats "massage, massage" de Barcelona, hi havia pasarel·les de models amb vestits hippies però sense molestar a ningú. Qui volia comprar, només s'havia d'acostar a la noia que havia passejat amb un paraigües xinès i llestos :D Al trobar-nos tan bé a la platja, hem decidit no canviar de cala avui i cap a les 19h hem marxat cap a l'hotel, encabint els matalassos als seients de darrera del cotxe (per no desinflar-los xD).

Un cop ben dutxats i arreglats, hem agafat el cotxe (amb matalassos inclosos als seients posteriors) i cap a Eivissa a sopar. Avui volíem provar un dels restaurants econòmics i cassolans del centre de la ciutat: Bon Profit! Hem tingut sort perquè només hem esperat 5 minuts i hem pogut seure i degustar un bon sopar a un preu molt econòmic! Després, hem fet un passeig per la zona baixa de la ciutat i de nou cap a l'hotel!

Demà més i millor :)

L'Avi Salmó des de l'Hotel Orosol, Sant Antoni de Capmany

Enllaç directe a la resta de fotografies d'aquest viatge: