Curses (85) Llibres (64) Viatges (270)

dimecres, 23 de maig del 2012

23/05/2012 - SETAC Berlin -


- Dia 4 -

He deixat l'Anton dormint tapant-se el cap amb el nòrdic, i he baixat a esmorzar amb el Barend. Les xerrades d'avui eren extranyes perquè les que m'interessaven estaven totes en sales diferents. M'ha tocat anar amunt i avall fins la última d'abans de dinar. Allà parlaven concretament de Svalbard i m'he trobat amb el Roland Kallenborn (el tutor amb el que vaig poder fer l'estada allà dalt). Hem xerrat una mica i m'ha recomanat que fés un petit canvi a la presentació al tema d'agraïments. Jo que ja l'havia penjat per estar tranquil, m'ha tocat canviar això i anar a la zona de registres per fer de nou la càrrega de presentació jeje.

A l'hora de dinar, m'he reunit de nou amb el Barend i hem tornat a gaudir del bon menú que ens han servit. Avui ja es vèia una mica menys de gent i poc a poc tothom ha descobert que no cal córrer per servir-se perquè hi ha menjar per a tothom així que no hi havia cues. Com que les xerrades de la tarda no tenien massa a veure amb temes interessants, hem decidit tornar a l'hotel i així els podia fer un assaig de la presentació a l'Anton i al Barend per acabar de pulir coses.

La primera actuació, amb l'Anton, a l'habitació ha anat bé però m'ha dit si podia canviar la presentació en certes coses perquè s'ha perdut. Ja li he dit que havia enviat el definitiu i no volia fer més retocs així que com a molt s'acceptaven canvis de presentació i maneres de dir les coses :P Li ha semblat bé i llavors he baixta a l'habitació del Barend a repetir l'operació. Aquí sí que hem tingut feina perquè m'ha canviat força coses (sempre per millorar) i crec que li ha donat un toc de qualitat per a demà. Espero que em surti bé perquè quan portes una cosa més o menys apresa d'una manera i l'has de canviar, no sempre és fàcil :) Hem estat gairebé 2 hores allà i l'Anton s'ha preocupat i tot quan he tornat a l'habitació jeje.

Al final hem decidit sortir a córrer 45-50 minutets amb el Barend abans de sopar ja que així estiràvem les cames i jo podia pensar en altres coses que no fóssin la presentació. Estava tranquil perquè amb l'experiència cada cop costa menys estar a punt per les presentacions, però entre els canvis i que a la xerrada hi hauria grans jefes, era millor escampar la boira mentalment parlant :) Ens hem acostat al Volkspark Hasenheide on hem pogut córrer força per uns camins amb molts arbres al voltant. Fins i tot hem decidit fer una segona volta al circuit i ens hem picat amb un corredor local que ens ha avançat. Hem decidit atrapar-lo i l'hem deixat enrera en una pujada que encara deu estar pensant com ho hem fet jaja. A la tornada ens ha tocat córrer una mica més del compte perquè ens hem passat l'hotel i hem seguit avinguda avall fins que hem vist que les parades de metro no corresponien i hem donat la volta jeje.

La dutxa ha estat ràpida i hem anat a sopar a la zona del Zoologischer Garten i el Kurfürstendamm, la nova zona comercial de Berlin Oest. Hem trobat una mena d'italià que tenien uns menús de pasta ben complets i amb terrasseta. Avui el vent ja era una mica més fresquet però hem pogut sopar només amb una capa de roba de màniga llarga a sobre. Tocava pasta, que encara no n'havíem menjat cap dia per sopar i de postre, uns bons talls de pastís cassolà jeje. Ens ha convidat el Barend a sopar, quin crack!

Després ja hem tornat a l'hotel i m'he quedat una estona repassant els canvis que havia de tenir en compte per demà a la presentació. Tinc ganes de retrobar-me amb el Mark, ja que vaig passar moltes hores treballant amb ell i és un home molt simpàtic.

Ara a descansar que demà és el gran dia!

L'Avi Salmó des de l'hotel Mercure Berlin Tempelhof Airport, Berlin

Enllaç directe a la resta de fotografies d'aquest viatge:
https://picasaweb.google.com/oktopusgarden1/SETACBerlin52012 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Arxiu del diari

Sobre el viatger