Curses (85) Llibres (64) Viatges (270)

diumenge, 27 de maig del 2012

27/05/2012 - SETAC Berlin -


- Dia 8 -

Últim dia a la capital alemanya i tal com havia preparat ahir, m'he llevat d'hora per agafar el metro cap a la East Side Gallery. Evidentment, sent diumenge i fora de temporada he anat pràcticament sol al metro jaja. Això sí, al arribar a la zona del mur i començar a córrer ja m'he trobat 4 autobusos deixant turistes per fer-se fotos a la famosa pintura del petó dels líders polítics (m'ha tocat tenir paciència).


Quan he obtingut les meves fotos, he seguit corrent seguint el recorregut del mur pels diferents barris. Anava fent ziga-zagues però fins i tot he trobat una zona on encara podies córrer exactament per sobre els ciments del mur. Amb l'ajuda del mapa i també d'alguna indicació que he trobat, l'he pogut fer tot fins arribar de nou al Check-Point Charlie. Avui no m'hi he aturat massa perquè ja hi havia força turistes. He seguit pel carrer principal en direcció a Potsdamer Platz i he creuat la zona de mur antic conservat on hi ha instal·lada la exposició dels Terrors. Un cop a Potsdamer, he anat a veure l'edifici del centre comercial que és espectacular i he trobat l'entrada a un petit museu de Lego (on tenien un pallasso a escala natural fet amb peces, brutal!!).

Quan he sortit ja en direcció a l'hotel he passat la zona de la Filarmònica de Berlin i els Museus d'Art (Kultur Forum). He fet unes fotos ràpides i m'he dedicat a córrer xino-xano fins l'hotel. A mig camí he presenciat una bona baralla a cops de cap i de punys però l'he pogut esquivar creuant de vorera (ho poso per a que quedi constància que algo també passa a Berlin xD).


Al final he arribat a l'hotel a les 11h, amb temps per una bona dutxa i baixar a connectar-me una estona al hall de l'hotel abans de marxar cap a l'aeroport. Com sempre que vas d'hora als llocs, el metro ha passat ràpid i el bus ha vingut en 1 minut, així que m'he plantat a l'aeroport 2h i 15 minuts abans del vol. En teoria ja teníem fila per facturar segons les pantalles, però un cop allà, la noia que hi havia estava dient a la gent que tocava esperar una mitja horeta. Aquí han aparegut els moments de tensió perquè els espanyolitos ja tenien presa per facturar i s'han fotut a fer cua. Al final han estat 1h drets jaja. Jo fins que no he vist aparèixer els nois als taulells no m'he posat dret.

 


La facturació ha anat ràpid i he decidit anar a dinar a la terminal perquè hi havia més opcions que on estàvem nosaltres (només entrepans). Tenia quasi 1 horeta així que he tingut temps. M'he demanat un plat combinat i un Apfelstrüdel enorme que m'ha costat finalitzar, però ja he volat amb la panxa plena. El control de seguretat ha anat molt ràpid i com que he apurat de temps, no he esperat ni 5 minuts a la sala d'espera que ja han obert la porta de l'avió. He entrat dels primers i m'he pogut instal·lar (de nou sense ningú al costat). Algú s'havia deixat una revista i m'he entretingut llegint sense adonar-me que no sortíem. Al cap d'una estona el pilot ens ha informat que un total de 6 persones havien facturat equipatge però no havien embarcat i per tant se'ls havia de baixar les maletes (una cosa que no he entès perquè si estàs 1h o 2h abans per facturar...perquè arribes tard a embarcar?).


Però bé, un cop resolt aquest problema, el vol ha anat de conya i al arribar a Barcelona les maletes han sortit ràpid (la meva la segona!!). Ja hi havia allà l'Astrid i el Santi que m'han vingut a buscar per anar cap a casa. Una bonica setmana combinant feina, amics i turisme a Berlin :)

Fins la propera,

L'Avi Salmó des de casa l'Astrid, Sabadell

Enllaç directe a la resta de fotografies d'aquest viatge:
https://picasaweb.google.com/oktopusgarden1/SETACBerlin52012  
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Arxiu del diari

Sobre el viatger