Curses (85) Llibres (64) Viatges (270)

dimarts, 15 de maig del 2012

15/05/2010 - Second Workshop on Advanced Results at IDAEA -


- Dia 2 -

La nit passada vam tenir jaleo primer amb alguna gent que va tornar de matinada fent soroll (era d'esperar) i després amb un vent que s'ha aixecat de matinada i que no ens ha deixat dormir bé fins que el Sam s'ha llevat a tancar la finestra. A l'hora de llevar-nos (nosaltres havíem posat l'alarma abans de les 7 per fer ronda de dutxes) he tornat a reviure la meva època de casa de colònies d'estiu perquè han fotut unes cançons a tota llet pels interfons jaja. Més d'un es deu haver endut un bon ensurt!



Al obrir finestres, però, ens hem trobat un dia fantàstic sense núvols i amb previsió de calor. Ens hem turnat per la dutxa i hem baixat a esmorzar. Mateix sistema d'ahir i poques queixes per part meva al respecte. Hi ha gent que s'ha queixat de que només podies triar llet o suc (i no les dues coses jeje). Jo he menjat bé tot i que sabíem que a mig matí també tindríem un esmorzar al primer coffee break. Ens han fet agafar l'autobús ja amb totes les pertenences i ens ha sobtat que el Bibi no ha arribat a temps a esmorzar. S'ha estat 45 minuts "arreglant-se/dutxant-se". Vaia tela!! Al final li ha tocat a ell tornar la clau a consergeria jeje.




La jornada de xerrades anava més enfocada als grups de geociències avui, així que tocava escoltar i anar veient la feina dels diferents grups. L'Anuar i l'Óscar han presentat també avui per completar tot el grup del Joan Grimalt. Cal destacar que al descans de la tarda ja ningú tenia gana de tantes pastes i s'han quedat bona part a les taules. Quien nos ha visto y quien nos ve!! Finalment, abans de marxar, s'ha diposat d'una sessió de taula rodona-discussió que ha estat entretinguda amb temes candents i a l'hora acordada hem baixat tots a buscar l'autobús. Hem sortit puntuals i no hem trobat trànsit així que a una hora decent estàvem a Barcelona. Al final durant la tornada hem estat jugant amb el Sam a jocs de taula de l'iPad (Blokus i Ra), que li han agradat força.




Un cop a BCN, un grupet que encara havíem d'agafar trens, hem baixat ràpid al metro i cap a Sants. Allà he tingut sort perquè el primer tren era en direcció Manresa i em deixava a Terrassa. El Sam m'ha acompanyat perquè havia d'anar fins a Arc del Triomf. Allà ja m'he quedat sol i s'han instal·lat dos guiris davant meu que fèien cara de cansats. M'he fixat que duien a la mà un tríptic amb els horaris i semblava d'una altra línia (R1) però he pensat que per l'altra banda tindrien els bons. Això ho explico perquè quan ja estàvem a Sabadell Sud, comencen a mirar l'estació i no la trobàvem al seu itinerari (jo he pensat...a bones hores et poses a comprovar si vas a la bona línia jaja). Total que m'han preguntat si aquell tren anava a Maçanet!!! Evidentment els he dit que havien de baixar i agafar un altre tren cap a Barcelona i agafar la línia 1 de Renfe. El que no sé és si els quedaríen trens tan tard perquè amb tot això ja eren més de les 22h.

Jo no he tingut més incidències fins a casa. Encara he arribat a una hora decent perquè a les 23h i poc estava llest per anar a dormir. Han estat unes jornades intenses però correctes, en un nou entorn i que no se m'han fet tant pesades com tothom anava dient (és una opinió personal). Jo penso que la gent no tenia ganes d'anar-hi i per això li ha trobat pegues a tot, però bé, no cal donar-hi més voltes :)

Ara a pensar en la SETAC de la propera setmana!

L'Avi Salmó des de la seva habitació, Terrassa

Enllaç directe a la resta de fotografies d'aquest viatge:
https://picasaweb.google.com/oktopusgarden1/JornadesIDAEARoquetes52012

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Arxiu del diari

Sobre el viatger