Curses (85) Llibres (64) Viatges (270)

diumenge, 20 de maig del 2012

20/05/2012 - SETAC Berlin -


- Dia 1 -

L'avió sortia al migdia des de la T1 de Barcelona així que m'han acabat acompanyant l'Astrid i el Santi cap a l'aeroport. Hi havia força cua per facturar així que m'ha tocat fer cua i a esperar torn jeje (sí, he canviat de fila per anar més ràpid i no ha sortit bé xDD). No tenia clar si m'entrava la facturació d'una bossa perquè aquest cop m'han reservat els bitllets a través del CSIC però no hi ha hagut cap problema. M'he acomiadat de l'Astrid i he decidit passar el control policial i passejar per dins.



Cap problema i al entrar al recinte interior una hostessa m'ha donat un val per canviar per una mostra de colònia gratuita. Com que tenia temps, m'hi he acostat i al no ser molt forta, me l'he endut jeje. He buscat on seure, i a esperar que ens assignèssin porta d'embarcament. He caigut que tindria gana durant el vol, i per no esperar als entrepans de l'avió, m'he comprat un menú a l'aeroport! De seguida m'he reunit amb el Barend, el Jordi Dachs i la Cinta Porte que agafafaven el mateix avió i hem fet cua per embarcar. Cadascú estava en una zona diferent així que m'he dedicat a llegir, fer alguna foto per la finestra i dormir una mica. Al final no he tingut ningú al costat assegut així que he anat ample.



Al arribar a Berlin m'ha tocat fer de guia pels autobusos ja que ningú s'havia mirat com anar als hotels. Hem agafat el TXL i com que hi havia cua per pujar-hi el conductor ens ha fet entrar per darrera...el que no sabia és que no teníem bitllet però bé, ens hem arriscat a viatjar així fins al centre. Allà hem baixat i fèia moltíssima calor (més que a Barcelona). Hem acompanyat un tros al Jordi Dachs fins al seu hotel i després el Barend i jo hem anat a buscar una parada de metro per anar fins el nostre hotel. Jo ja m'he comprat un ticket per tots els dies i així m'oblidava del tema i podia agafar autobús, metro i tren.


Un cop hem trobat el Mercure ha tocat barallar-se amb les noies de recepció pel tema de la reserva ja que estava feta amb una altra tarjeta de crèdit que no corresponia amb la nostra (la de l'agència clar). Per sort, no hi ha hagut problema i ens han ubicat a les habitacions. Hem valorat la situació i el millor era acostar-nos a l'Hotel on es fèia la SETAC perquè estàvem aprop, registrar-nos i recollir tota la documentació i després marxar cap al centre. Per tant, hem decidit deixar les coses a l'habitació i hem sortit cap al Estrel Hotel. Al arribar, no hi havia cua per recollir la paperassa i el regalet, que aquest any era un bolso fet amb pancartes reciclades, molt xulo.



Amb la feina feta, hem seguit amb el pla d'anar a fer una mica de turisme. He fet de guia al Barend perquè encara tinc bastant recent el viatge amb la familia del 2009 (és la sort d'organitzar-ho tot, que després ho recordes) i hem visitat Potsdammer Platz, el Monument a l'Holocaust, la Porta de Brandemburg, el Reichstag, Unter den Linden, Catedral, Alexander Platz, l'Ajuntament Vermell...ho bàsic jeje. Al arribar a la zona de Gendarmenmarkt, on hi ha les dues esglèsies quasi clòniques (la francesa i l'alemanya) ja teníem gana i hem decidit sopar d'hora. Hem buscat un restaurant amb terrasseta i preus normals i a menjar! Com anècdota cal dir que he demanat un entrant i un plat fort després sense el famós "Sauerkreut" (col fermentada), que no m'agrada, i la cambrera m'ha posat una cara dient-me que no podia ser que no volgués allò...total, que li he acabat dient que m'ho portès i ja s'ho menjaria el Barend si calia jajaj.



Amb la panxa plena, hem fet una passejadeta buscant l'estació de metro que ens anés millor per arribar a l'hotel i cap al llit a descansar. No he pogut desmuntar massa la maleta perquè demà arriba l'Anton i m'haig de canviar d'habitació per dormir amb ell (i no sé si em deixaran quedar-me en la mateixa).

A fer nonetes!

L'Avi Salmó des de l'hotel Mercure Berlin Tempelhof Airport, Berlin

Enllaç directe a la resta de fotografies d'aquest viatge:
https://picasaweb.google.com/oktopusgarden1/SETACBerlin52012

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Arxiu del diari

Sobre el viatger