Curses (85) Llibres (64) Viatges (270)

dijous, 21 de juny del 2012

21/06/2012 - Col·leccions de "Mortadelo y Filemón", "13 Rue del Percebe" i "Rompetechos" (Francisco Ibáñez) -


Editorials: Vàries
Anys: 1958-Actualitat
Nº de Pàgines: -



Portava molts anys volent fer aquest viatge, i degut a la perseverança ha estat possible acabar-lo aquest any. Des de que era ben petit a casa meva ens ha agradat molt llegir els còmics de "Mortadelo y Filemón". El meu pare i els meus tiets em van inculcar la diversió que es podia gaudir amb les seves aventures, i sempre m'han arrencat uns quants somriures o unes quantes rialles. Al llarg del darrer any i mig he aprofitat els meus trajectes cap a la feina per anar llegint diverses aventures (pràcticament totes) fins arribar a completar la col·lecció. És per això que últimament he publicat poques entrades sobre lectures de llibres pròpiament dits, ja que només faig la lectura "sèria" a casa abans d'anar a dormir.

No faré una descripció de cada una de les històries, per suposat, però volia fer un petit homenatge a l'autor de tantes i tantes vinyetes (que encara publica adaptant-les a l'actualitat). I és que amb personatges i temàtiques tan diferents entre sí, ha aconseguit crear uns vincles anyorables, que radiquen, segurament, en magnificar els defectes més grans de cada personatge. Tot i que els meus preferits són els còmics de "Mortadelo y Filemón", les col·leccions recopilatories dels altres dos també m'han agradat molt!!

Ara toca continuar amb els viatges de "Tintín" i per acabar, finalitzar amb "Astérix y Obélix". I és que diuen que mai és tard per fer allò que un desitja, així que estic aprofitant per fer aquelles coses que no vaig fer quan era més petit o adolescent :)

Fins la propera! 

L'Avi Salmó escoltant "Summer of 69" de Bryan Adams


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Arxiu del diari

Sobre el viatger