Curses (85) Llibres (64) Viatges (270)

diumenge, 9 de març del 2014

09/03/2014 - The Kill List (Frederick Forsyth) -


Títol original: The Kill List
Editorial: G.P. Putnam's Sons
Any: 2013
Nº de Pàgines: 310




Per casualitat vaig rebre un correu electrònic amb les novetats d'ebooks disponibles, i quina va ser la meva sorpresa al descobrir que un dels meus tres escriptors favorits acaba de treure llibre!!! Una nova aventura d'aquest geni de les novel·les d'espies i d'acció.

Sense pensar-hi gens, vaig començar el viatge que m'ha dut a moure'm per tot el món en mans del "Tracker", un personatge del servei secret americà que s'encarrega de perseguir els terroristes més buscats pels EEUU. Així, veient l'evolució des de soldat ras fins a les altes esferes, ens introduïm en un món ple de tecnologia, burocràcia i poders polítics. En primer lloc s'evoluciona en la vida del nostre protagonista per entendre com arriba a dominar l'art de la persecució a les altes esferes, combinant serveis secrets de vàris països i en tot tipus de situacions.

De cop, es van lligant històries paral·leles que ens duen a l'aparició d'un islamista extremista que incita als musulmans a la violència contra occident través de videos per Internet. Quan les morts comencen a aparèixer i només hi ha aquest nexe d'unió, el Predicador passa a entrar a "La Llista". Aquí apareix el "Tracker", que després de varies missions conjuntes i complicades, ens va aproximant a un gran final en terres hostils!! Molta acció, viatges i lluita d'espionatge per completar una aventura més, que se m'ha fet curta :)

Com sempre, gran forma d'escriure les històries per part d'aquest autor, que cada cop més es va fent gran i algún dia el trobaré a faltar!! De moment a esperar la propera!!

L'Avi Salmó escoltant "Spiritual" de Katy Perry

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Arxiu del diari

Sobre el viatger