Curses (85) Llibres (64) Viatges (270)

divendres, 17 d’abril del 2015

17/04/2015 - Puertollano -


Seguint amb la meva col·laboració com a voluntari corredor per un estudi de contaminació de l’aire, m’ha tocat viatjar a Ciudad Real. He decidit acceptar anar-hi perquè era una gran oportunitat de parlar amb el meu supervisor de tesi per seguir avançant en la seva finalització!

Així, hem decidit baixar en cotxe fins a Barcelona, des d’on podia agafar un AVE fins al destí final amb la resta de participants. Al tren ja he coincidit amb alguns ex-companys de laboratori (també voluntaris) i hem xerrat una estona camí del nostre destí. A l’arribada, ha tocat caminar una mica buscant el restaurant on havíem de dinar amb els que ja havien corregut al matí. Hem arribat a temps, i l’única pega és que ens han donat tan bé de menjar, que després qualsevol corria jaja.

Entre la quantitat de menjar i la calor que fèia, ha estat una cursa durilla durant 1h al voltant de les afores de la ciutat. De totes formes, m’he trobat bé i he pogut parlar amb el tutor una estona al acabar :P

Després m’he quedat ajudant a recollir coses i hem anat tots junts fins a Ciudad Real, on teníem l’hotel per dormir avui. Instal·lació i un bon sopar de germanor amb tots els voluntaris, xerrant de tot una mica i desitjant-nos sort pel dia següent. Tenia ganes de descansar, així que he anat a l’habitació dora ja que demà em toca córrer al matí abans d’agafar un tren de tornada al migdia!!

Bona nit :)

L'Avi Salmó desde Ciudad Real, Espanya

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Arxiu del diari

Sobre el viatger