dissabte, 6 d’agost del 2016

06/08/2016 - Road Bike Ste. Agnés, Col de la Madone, Peille, La Turbie, Menton -

Després de les grans sortides durant les vacances, avui ha tocat una volta per casa jeje. Així per no estar fora de casa massa temps, he fet la tradicional volta curta pujant de casa a Ste. Agnés directament (parant al mirador) i d’allà a Col de la Madone. L’ascens ha anat molt bé, i en comparació amb els grans ports dels Alps, se m’ha fet fins i tot curt jajaj. Un cop a dalt, petita parada per menjar una mica i cap avall per l’altra vessant camí de Peille.

Al arribar al Col de St. Pancrace, he trencat a mà esquerra cap a La Turbie, i tota la baixada fins a Roquebrune Cap Martin. Un cop allà, he aprofitat per agafar la ruta de baixada de Cap Martin per practicar el circuit de la triatló de setembre jeje. Un cop al passeig marítim, he seguit vora el mar direcció Menton. La clàssica volta curta per entrenar un bon ascens al costat de casa i tornar ràpid per estar amb la família.

Bon entrenament J

Distància: 48,60 Km
Desnivell: 1021 mD+/1021 mD-
Temps emprat: 3h51’
Podeu veure i descarregar el circuit clicant aquí: