diumenge, 25 de desembre del 2016

25/12/2016 - Mountain Bike to Castellar del Vallès -

Després de l’ensurt que hem tingut amb l’Astrid, avui hem decidit sortir amb el Santi a escampar la boira amb la bici de muntanya fent una ruta curteta a prop de casa. He sacrificat la tradicional pujada a La Mola, però sempre va bé desconnectar una mica sabent que algú està al càrrec de l’Astrid i l’Alexia, així que m’he llevat i he sortit corrent des del centre cap a casa seva.

Un petit escalfament per sortir després amb les bicis des d’allà. Hem enfilat direcció Can Puiggener, per baixar a la riera el més ràpid possible. De seguida hem arribat a la pujada de Togores, on he atrapat un grup de ciclistes que ens havia passat abans i algun s’ha picat una mica, tot esprintant-me jajaj. L’he deixat fer, que jo estic de vacances i havia d’esperar al Santi al cim J

Hem gaudit tota la plana de dalt, entre els camps verds i sentint-me de nou a casa. Quins bons records dels meus inicis en bici i corrent per la muntanya per tots aquests boscos. Poc a poc hem anat remuntant cap a Castellar passant el camp d’aviació i arribant a la carretera de la urbanització. Avui, per variar, hem fet la pujada dura per entrar a Castellar per més amunt i poder retornar pel cementiri.

Hem fet la tornada per l’altra banda de la riera, passant per moltes zones conegudes i amb els records dels arbres gegants caiguts després de les ventades de fa pocs anys. És impressionant veure-ho en persona realment! Seguint la pista forestal, hem arribat a La Salut, i hem agafat la carretera per creuar el pont i fer la pujada final fins a Sabadell.

La veritat és que m’ho he passat molt bé i ara el Santi està molt més fort, així que ho hem fet tot en aproximadament 1hora, tornant a temps per seguir fent vida familiar i anar a celebrar el Nadal a Terrassa amb la meva família J Des de casa dels sogres, he tornat a baixar corrents fins al centre, per acabar l’entrenament de duatló jajaj.

Bon Nadal i Molt Bones Festes!!

Distància: 18,52 Km
Desnivell: 348 mD+/348 mD-
Temps emprat: 1h06’
Podeu veure i descarregar el circuit clicant aquí: