Curses (85) Llibres (64) Viatges (270)

diumenge, 29 de gener del 2017

29/01/2017 - Road Bike to Castellar and run to Italy -



Després de passar-me tot el cap de setmana tancat a casa pel mal temps, la mandra i un mal de genoll que va aparèixer del no res divendres, aquesta tarda he decidit fer un test ràpid de bici i cursa a peu.

Així, després de dinar m’he animat a agafar la bici i pujar en contra-rellotge fins a Castellar. Sabia que tenia encara prou llum per arribar i baixar sense problemes així que he fet un test d’ascens. Haig de dir que m’he quedat sense pulmons quan quedava encara 1 Km, però comptant que ha estat tot improvisat, no em puc queixar del meu temps.

Un cop a dalt, he fet la volta pel poble agafant aire i he baixat tranquil·lament per l’altra ruta, tancant el cercle fins a casa. He deixat la bici, m’he alimentat una mica i he sortit a córrer per provar les cames i la transició. M’ha costat força els primers 2 Km, no em trobava massa bé, em feia mal el genoll i era el primer test multi-esport de l’any jaja. Al final, he arribat fins al Port de Garavan, per tornar a casa fent algo més de 5 Km en 25’.

Estic content d’haver decidit fer quelcom a última hora i ara toca cuidar el genoll per seguir entrenant bé J

Distància: 12,5 Km en bici (5,2 Km corrent)
Desnivell: 200 mD+/200 mD- i 20 mD+/20 mD-
Temps emprat: 35’ + 25’
Podeu veure i descarregar el circuit clicant aquí:

L'Avi Salmó escoltant “Firestone” de Kygo, Conrad Sewell


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Arxiu del diari

Sobre el viatger