Curses (85) Llibres (64) Viatges (270)

divendres, 24 de febrer del 2017

24/02/2017 – Fête du Citron a Menton -



Aquest any no ha vingut ningú de la família pel festival però hi he pogut acabar anant amb alguns companys de feina. Donat el dens calendari de tothom, vaig reservar les entrades pel vespre que m’anava bé a mi i després ho vaig dir a tothom per si s’hi volien unir. Els vaig oferir sopar a casa una bona truita de patates i després anar a fer la visita nocturna.



Al final hem estat 6, 5 americans i un servidor jaja. A casa però només han vingut a sopar la Carolina, la Rachel, la Sarah i el Charles. Després hem sortit a recollir a la Roberta a casa seva (i de pas veure com és el seu apartament, ja que viu a 200 metres de casa) i hem anat tots junts cap al festival. Hem arribat una mica tard, però ja va bé per a que les portes estiguin més tranquil·les. Amb l’entrada d’Internet, hem accedit per un lateral més ràpid tot i que ens han fet obrir totes les bosses a fons....la dèria de la seguretat!



El tema d’aquest any era “Broadway”, així que hi havia força festa...i gent. L’any passat va anar millor amb el mal temps, ja que hi havia menys turistes jaja. La primera part l’hem pogut veure tots junts, però de seguida ens hem trobat taponats i ens hem acabat separant. Jo he fet les meves fotos sabent que a darrera hora no hi hauria ningú, així que no calia estressar-se massa. Hem pogut veure algun espectacle i fins i tot ens hem trobat amb una altra companya de feina, la Sarah amb la seva família. Hem xerrat una mica i després hem anat a consumir alguns limoncelos (els americans, jo no jeje). 






Abans de marxar, la gent ja s’havia reduït a la meitat i es podien fer fotos divertides. Fins i tot la mascota en forma de llimona ens ha agafat per fer-nos un selfie jajaj. Ells tenien una mica de pressa pel tema dels trens, així que han marxat ràpid mentre que jo i la Roberta ens hem quedat una mica més abans de tornar a casa. 




Un any més, una gran visita amb l’espectacularitat de les escultures que creen cada any :)



L’Avi Salmó des de Menton

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Arxiu del diari

Sobre el viatger