Curses (85) Llibres (64) Viatges (270)

dimecres, 3 de maig del 2017

03/05/2017 – Yo Fui a EGB (Javier Ikaz i Jorge Díaz) -



Editorial: Plaza&Janés
Any: 2013
Nº de Pàgines: 255




Vaig dubtar si demanar-lo per St. Jordi, després de veure bones crítiques, i al final me’l vaig comprar uns dies després com a complement jajaj. Haig de dir que aquest viatge ha estat molt més profund que qualsevol de les històries llegides fins ara, ja que m’han transportat a la meva infantesa: escola, amics, joguines, records intensos.

I és que aquests dos autors un bon dia van decidir anar recopilant records i temes clàssics dels anys de la EGB (finals dels 70, 80 i inicis dels 90). Van crear un blog i van anar fent. Quan el tema es va fer més gran, es van llençar a l’aventura de publicar un llibre i ja n’han tret 4!!

En aquest primer viatge (llegit d’una tirada en un viatge en avió), he repassat berenars típics, aventures a classe, joguines de l’època, sèries de la tele, cançons, roba, etc. Tot això m’ha fet recordar coses desades en calaixos del cervell que m’han portat molt bons moments (rialles solitàries dins l’avió). I és que quan un recorda la infantesa, normalment porta felicitat.

Aniré comprant els altres llibres quan pugui, perquè penso que són fàcils de llegir i sintetitzen una gran part de la nostra història de forma ben nostàlgica i divertida!

L'Avi Salmó escoltant “Mama“ de Jonas Blue i William Singe


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Arxiu del diari

Sobre el viatger